حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت ×
لزوم توجه ویژه به احداث کتابخانه های عمومی در شهرستان شهریار
  • دی ۲۶, ۱۴۰۲ ساعت: 12:00
  • شناسه : 10083
    4
    علیرضا فاتحی نژاد فرماندار ویژه شهرستان شهریار در دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان خواستار اختصاص فضای کافی جهت راه اندازی کتابخانه های عمومی در این شهرستان شد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهریار با تاکید بر ضرورت حمایت از کتابخانه های سطح شهرستان گفت: حمایت از این نهاد فرهنگی بسترهای لازم جهت نیل به توسعه فرهنگی و توسعه در سایر بخش ها را در پی خواهد داشت.

    وی ادامه داد: جهت نهادینه سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی مسئولین باید پیشقدم شوند و مطالعه کتاب را جزو اولویت های خود قرار دهند.

    رئیس انجمن کتابخانه های عمومی ادامه داد: صرفا تجهیز و راه اندازی و احداث کتابخانه ها بدون پرداختن به کیفیت و تنوع کتاب و برنامه ها در سطح کتابخانه ها کافی نیست و لازم است برنامه های در خور و شایسته برای همشهریان اجرا گردد.

    فرماندار ویژه شهریار با تاکید بر توجه ویژه مقام عظمای ولایت به اهمیت کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: حضرت آقا توجه ویژه ای به حوزه کتاب و کتابخوانی دارند و ما نیز باید به تأسی از ایشان، به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشیم و ایشان را الگوی خود در امر مطالعه قرار فرمانداریدهیم.

    وی ضمن قدردانی از زحمات شهرداران در حوزه کتابخانه های عمومی شهرستان بیان کرد: بر اساس قانون، شهرداری های سطح شهرستان باید نیم درصد از درآمدهای مشخص شده را به حساب انجمن کتابخانه های عمومی واریز نمایند و انجمن کتابخانه ها نیز موظف به ارائه گزارش هزینه کرد این مبالغ در انجمن کتابخانه ها هستند.

    وی در ادامه با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان گفت: اعتبار نظام جمهوری اسلامی به برگزاری بدون نقص انتخابات و ضرورت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای است لذا اقدامات تبلیغی و اطلاع رسانی و فضاسازی سطح شهرستان باید به دقت و به نحو احسن صورت گیرد تا شاهد ایجاد شور، شعور و نشاط انتخاباتی در بین اقشار مختلف مردم باشیم.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.