حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024 ساعت ×
برگزاری اولین جلسه مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در بخش مرکزی
  • بهمن ۳, ۱۴۰۲ ساعت: 15:03
  • شناسه : 10135
    4
    اولین جلسه رسیدگی به مشکلات و ارائه راهکار در خصوص جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در بخش مرکزی برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،اولین جلسه رسیدگی به مشکلات و ارائه راهکار در خصوص جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در بخش مرکزی به ریاست مهندس درویش خضری سرپرست بخشداری مرکزی و با حضور غلامی معاون دادستانی شهرستان، سرهنگ نورمحمدی جانشین فرماندهی انتظامی، امینی رئیس بنیاد مسکن، مدیر جهاد کشاورزی، روسای دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان(آب، برق و گاز)، مسئولین نظام مهندسی، نمایندگان و مسئولین بازرسی شهرداری‌ها، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی بخش مرکزی برگزار گردید.
    در این جلسه ابتدا دهیاران ضمن ارائه گزارش از وضعیت ساخت و سازهای غیر مجاز ومسائل و مشکلات خود در حریم روستا و خارج از محدوده روستاها پرداختند؛ و پ از آن مسئولین دستگاه‌های ذی ربط هرکدام در خصوص نحوه مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز صحبت نمودند.
    خضری سرپرست بخشداری مرکزی نیز با تاکید بر این موضوع که عزم بخشداری مرکزی بر همکاری وهماهنگی با کلیه دستگاه های ذی ربط شهرستان است تا با جدیت با مقوله ساخت و سازهای غیر مجاز مقابله نماید.
    همچنین مقرر گردید تا گزارش‌ مسائل و مشکلات مربوط به ساخت و ساز غیر مجاز توسط شهرداری ها و دهیاریها به کارگروه مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز شهرستان جهت اتخاذ تصمیمات لازم و ضروری ارسال گردد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.