حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت ×
بازسازی عتبات عالیات نمونه بارز مشارکت مردمی است
  • بهمن ۳, ۱۴۰۲ ساعت: 15:06
  • شناسه : 10138
    4
    فرماندار ویژه شهرستان شهریار بازسازی عتبات عالیات را نمونه مهم و بارزی از مشارکت مردمی قلمداد کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،علیرضا فاتحی نژاد فرماندار ویژه شهرستان شهریار در جلسه هیأت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت امام جواد علیه السلام و تسلیت تعدادی از سربازان اسلام به دست رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: شهادت سربازان اسلام باعث باروری درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی است و ان شالله هر چه زودتر شاهد نابودی رژیم منحوس صهیونیستی باشیم.
    وی با اشاره به برکات اهل بیت علیه السلام در زندگانی شیعیان گفت: قدم گذاشتن در مسیر بازسازی عتبات عالیات اقدام ماندگاری و توفیق بسیار بزرگی از جانب خداوند متعال است و نمونه بارز این توفیق برای مردم ایران مشارکت در بازسازی صحن و سرای حضرت فاطمه زهرا(س) نمود پیدا کرد.
    وی ادامه داد: جمهوری اسلامی با الگوپذیری از ائمه اطهار شکل گرفته و هر قدم و هزینه ای برای این موضوع، وظیفه و تکلیفی بر گردن همه ماست.
    فرماندار شهریار با تاکید بر حفظ و ترویج ارزشهای دینی، خواستار برنامه ریزی های لازم توسط متولیان امر شد و افزود: مردم ارتباط قلبی با اهل بیت دارند و گستره این دلدادگی محدود به جغرافیای خاصی نیست گواه این ادعا سیل عظیم عاشقان آقا اباعبدالله الحسین در سفر اربعین است.
    وی ادامه داد: موضوع بازسازی عتبات عالیات باید وجهه مردمی داشته باشد و این موضوع مهم ترین اصل در توفیق و دستیابی به اهداف تعیین شده است، استفاده از ظرفیت خیرین و جلب مشارکت های مردمی از نکات قابل تأمل ستاد بازسازی عتبات عالیات باید قرار گیرد.
    فرماندار ویژه شهرستان شهریار بر لزوم اطلاع رسانی برنامه ها و اقدامات و شفاف سازی جمع آوری نذورات مردمی تاکید و اظهار کرد: مردم ولایت مدار شهرستان شهریار همیشه در خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام پیشگام بوده اند با برنامه‌ریزی در حوزه های مختلف و اتخاذ تصمیمات درست می‌توان زمینه مشارکت بیشتر مردم را فراهم کرد.
    در ادامه گزارشی از اقدات ستاد بازسازی عتبات عالیات ارائه و تصمیماتی برای جلسات بعدی اتخاذ گردید.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.