حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
کشف پنج تن مواد مخدر صنعتی در شهریار/چهار متهم بازداشت شدند
  • اسفند ۱, ۱۴۰۲ ساعت: 14:19
  • شناسه : 10360
    0
    دادستان شهریار از کشف بیش از پنج تن مواد مخدر صنعتی و روان گردان در این شهرستان و دستگیری چهار نفر از متهمان تولید این مواد خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،مهدی محمدی روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: با هماهنگی و همکاری مقام قضایی و مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر چهار نفر از متهمینی که اقدام به ساخت کارگاه و تولید مواد مخدر صنعتی می کردند دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

    وی افزود: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ ادامه دارد و اجازه نخواهیم داد عده‌ای سودجو و قاچاقچی مخل امنیت اجتماعی جامعه شوند.

    شهریار از شهرستان های ۱۶ گانه استان تهران با ۸۰۰ هزار نفر جمعیت، هفت شهر، یک بخش و وسعتی معادل ۳۳۰ کیلومتر مربع است که از غرب و شمال به شهرستان های کرج و ملارد و از شرق به شهرستان های تهران ، قدس و اسلامشهر و از جنوب به شهرستانهای رباط کریم و بهارستان محدود می شود.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.