حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024 ساعت ×
جشن بزرگ اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز میلاد حضرت علی اکبر (ع)
  • اسفند ۲, ۱۴۰۲ ساعت: 11:37
  • شناسه : 10367
    1
    جشن بزرگ اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار در محل اردوگاه شهید منتظری برگزار گردید.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار در همایش روز جوان:
    حضور جوانان نویدبخش انتخابات پرشور است
    علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار در همایش روز جوان گفت:
    جوانان باید با نقش آفرینی در میدان انتخابات زمینه حضور اقشار مختلف در انتخابات را فراهم کنند.
    به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان ، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهریار در جشن بزرگ اعیاد شعبانیه و همایش روز جوان ضمن گرامیداشت و تبریک روز جوان ادامه داد: حضور پررنگ و معنادار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه و مقدمه حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند است.

    وی با تاکید بر نگاه حضرت امام خمینی ره به انقلاب که باعث رشد و تعالی انقلاب اسلامی شد افزود: امروز شاهد حضور و نقش آفرینی جوانان در حوزه های مختلف هستیم و افتخارات بسیار بزرگی را به همت جوانان کسب کرده ایم.

    رئیس حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار،ملارد و قدس بیان کرد: دشمن در تلاش است با ایجاد فضای یاس و ناامیدی بین جوانان آنها را نسبت به انقلاب دلسرد کند. در مقابل این هجمه باید هوشمندانه عمل کرد.

    وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و نزدیک بودن به قله خاطرنشان کرد: ما نزدیک قله های انسانیت، معرفت و ظهور حضرت مهدی (عج) هستیم و شما جوانان باید به عنوان نام آوران ، پهلوانان و مفاخر این شهرستان و استان و حتی کشوری روحیه مشارکت را در مردم تقویت کنید.

    فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: با توجه به حیطه کاری تان، هر کدام از شما مخاطبی دارید، لذا باید از این ظرفیت جهت ترغیب و تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده کنید، چرا که امروز وظیفه و تکلیف همه ما در جلب و دعوت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

    فرماندار شهرستان شهریار اضافه کرد:با توجه به آمار بالای ثبت نام و مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای می توان نتیجه گرفت فرهیختگان و نخبگان جامعه به این نتیجه رسیده اند، رفع همه مشکلات در پای صندوق های رأی است.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.