حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت ×
مدارس استان تهران روز شنبه تعطیل است
  • اسفند ۱۲, ۱۴۰۲ ساعت: 11:23
  • شناسه : 10479
    1
    رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: مدارس شهرهای و روستاهای مختلف استان تهران فردا /شنبه ۱۲ اسفند/ تعطیل است.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،سیدعباس جوهری شامگاه جمعه در ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تصمیم براساس حضور عوامل اجرایی در این مدارس تا پاسی از شب برای برگزاری فرآیند انتخابات و شمارش آرا اتخاذ شده است.

    رییس ستاد انتخابات استان افزود: با توجه به اینکه بیشتر فرهنگیان ما مشغول بحث فرآیند انتخابات و شمارش آرا هستند، فردا همه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی استان تهران تعطیل است.

    جوهری اضافه کرد: تعداد مدارسی که حوزه اخذ رای بودند، کم هم نیست لذا طبق روال گذشته این مدارس تا پایان شمارش آرا باید در اختیار ستاد انتخابات باشند که در این مورد با رایزنی آموزش و پرورش تصمیم به تعطیلی همه مدارس استان در روز شنبه گرفته شد.

    به گزارش ایرنا، استان تهران با ۳۵ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه انتخابیه و ۱۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است.

    دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.