حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
پیام امام جمعه شهرستان شهریار  در پی حماسه حضور مردم فهیم در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری
  • اسفند ۱۳, ۱۴۰۲ ساعت: 10:24
  • شناسه : 10487
    1
    پیام امام جمعه شهرستان شهریار حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی نوری در پی حماسه حضور مردم فهیم ،ولایتمدار و شهید پرور شهرستان شهریار در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،متن پیام به شرح ذیل می باشد:

    “بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم”

    اکنون که در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفداء) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (دام بقائه)، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را سپری کردیم، جا دارد از حضور غیرتمندانه، پرشور و به موقع شما عزیزان تقدیر و تشکر کنم.

    حماسه‌ حضور پرشور شما در انتخابات، صفحه‌ تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود.

    یکبار دیگر آگاهانه و بهنگام، دفاع جانانه‌ خود از نظام اسلامی را به همه نشان دادید و یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساختید و به رغم تمامی فضاسازی‌ها و هوچی گری های دشمنان و معاندان نظام برای ناامید سازی مردم، این حماسه ارزنده گرانبها رقم خورد و نقشه‌های شوم آنها نقش بر آب شد.

    ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا که با نثار خون پاک‌شان، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای همه‌ ما به ارمغان آوردند، از حضور گسترده و با صلابت مردم بااخلاص، متعهد و انقلابی شهرستان شهریار و نیز از زحمات خالصانه‌ تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات صمیمانه تقدیر و تشکر داشته و از درگاه خداوند قادر متعال سلامتی و سربلندی مردم، نظام و کشور عزیزمان را مسئلت می‌نمائیم.

    ضمن تبریک به منتخب مردم جناب اقای دکتر حق وردی انتظار دارم ان شاءالله باتجربه واندوخته چهارسال گذشته جهت رفع مشکلات زیرساختی درامور حمل نقل ، آب ، کشاورزی، جذب اعتبارات برای بهبود شرایط آموزشی، فرهنگی، بهداشتی،ورزشی و شهرک های صنعتی در خصوص افزایش اشتغال و…. باجدیت پیگیری کرده و اهتمام ویژه ای داشته باشید.
    در پایان دوام توفیقات جنابتان را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

    ١۴٠٢/١٢/١٢
    سید حسین حسینی نوری
    امام جمعه شهرستان شهریار

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.