حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
افتخاری دیگر توسط دبستان بهار تکرار شد
  • اسفند ۲۳, ۱۴۰۲ ساعت: 13:38
  • شناسه : 10584
    0
    کسب رتبه‌ برگزیده کشوری سومین جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،در سومین جشنواره ملی تئاتر درسی مرحله کشوری در شهر میناب، دبستان بهار با نمایش “زیبا مانند گل سرخ” به نویسندگی و کارگردانی سهیلا روزبهانی موفق به کسب رتبه برگزیده در نگاه خلاقانه به مولفه‌های تئاتر کودک و نوجوان شد.
    همچنین در این جشنواره، سهیلا روزبهانی موفق به کسب رتبه‌ دوم کشوری کارگردانی، امیر‌آراد عبداللهی رتبه دوم و آرشین بهرامی رتبه سوم کشوری بازیگری مرد شدند، در بخش از نگاه داوران کودک آرشین بهرامی موفق به کسب رتبه دوم کشوری این بخش شد.
    این نمایش زیبا با بازی فرسام بهرامی‌فرد، امیرآراد عبدالهی، محمدطاها سنایی‌وفا و آرشین بهرامی دانش‌آموزان پایه پنجم به روی صحنه رفت.

    ضمن عرض تبریک این موفقیت به همکاران و دانش آموزان دبستان بهار، برای فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان شهریار موفقیت‌های روزافزون را آرزومندیم.

    شایان ذکر است؛ جشنواره ملی تئاتر درسی، مفاهیم درسی را در قالب هنر همراه با شادی و نشاط به دانش آموزان آموزش داده می شود. این جشنواره مختص پایه پنجم و ششم ابتدایی و محتوای تئاتر، کتاب درسی می باشد.
    این موضوع باعث مشارکت، احساس امنیت و باعث از بین رفتن اختلال و گوشه‌گیری دانش‌آموز می شود و این مشارکت و نقش‌آفرینی و تمرین گفتگو باعث می شود مطالب را فراموش نکند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.