حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
نشست عفاف و حجاب در محل حوزه علمیه برگزار گردید
  • اردیبهشت ۳, ۱۴۰۳ ساعت: 10:31
  • شناسه : 10923
    0
    نشست عفاف و حجاب در خصوص رصد و ارزیابی نحوه اجرای طرح نور و تقدیر و تشکر و حمایت از اقدامات نیروی انتظامی برگزار گردید .
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،نشست عفاف و حجاب با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار ، محمدی دادستان عمومی و انقلاب دادسرای شهرستان شهریار ، مداحی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، سرهنگ الهیاری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهریار، جمعی از مسئولین و گروه های مردمی با محوریت بحث و بررسی در خصوص رصد و ارزیابی نحوه اجرای طرح نور و تقدیر و تشکر و حمایت از اقدامات نیروی انتظامی برگزار گردید .
    در این نشست تعدادی از نمایندگان گروه های مردمی نظرات و پیشنهادات خود را در راستای هر چه بهتر انجام یافتن این طرح ارائه نمودند.
    در ادامه نیز مسئولین به ارائه گزارش عملکرد خود در اجرای طرح نور، تشریح ابعاد مختلف طرح نور و قوانین عفاف و حجاب پرداختند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.