حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
تبریک علیرضا فاتحی نژاد به سبزپوشان ولایت مدار سپاه
  • اردیبهشت ۳, ۱۴۰۳ ساعت: 10:36
  • شناسه : 10932
    0
    فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سبزپوشان ولایت مدار سپاه تبریک گفت.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،متن پیام به شرح ذیل می باشد:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    “سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از انقلاب، تمامیت انقلاب و هدف های انقلاب و برای مقابله با دشمنان انقلاب به وجود آمده است”. مقام معظم
    رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

    دوم اردیبهشت ماه، یادآور اتفاق مبارک صدور فرمان تاریخی بزرگ معمار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(قَدَّسَ الله‌ نَفسُهُ الزَّکِیَّه)، مبنی بر شکل گیری نهادی است که از بدو تأسیس تاکنون با صلابت و بصیرت، در راه صعب و سخت پاسداری از کیان نظام، تمامیت ارضی میهن اسلامی و ارزش ها و آرمان های بلند انقلاب، ذره ای فروگذار نکرده است.

    پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی به عنوان بازوی قدرتمند پاسداری از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران از بدو تاسیس در سال ۱۳۵۸ تا به امروز در کنار دیگر قوای نظامی نه تنها حامی ملت، حافظ و نگهبان امنیت ملی و مایه عزت و اقتدار این سرزمین بوده بلکه در عرصه خدمت رسانی،عمران، آبادانی و کمک به رشد و شکوفایی کشور در عرصه های سخت داخلی و خارجی خوش درخشیده است.

    اقتدار سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق بیش از گذشته عیان گردید و هیمنه رژیم کودک کش غاصب را در هم شکست و کام ملت شریف ایران را شیرین نمود و تمامی ایادی استکبار و جبهه کفر دانستند که جمهوری اسلامی ایران در محافظت از خاک هرگز معامله نخواهد کرد و با اقتدار هر متجاورزی را سرکوب می کند.

    اینجانب سالروز تأسیس سپاه را به فرماندهان دلیر و همه پاسداران میهن ایران اسلامی بویژه پاسداران جان برکف شهرستان شهریار که هماره نقشی سترگ و تاثیرگذار در تامین امنیت، محرومیت زدایی و آبادانی این خطه دارند تبریک و تهنیت عرض می‌ نمایم و امیدوارم تحت فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی) همواره پیروز و سربلند باشند.

    علیرضا فاتحی نژاد
    فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.