حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت ×
انبار داروهای قاچاق در اسلامشهر لو رفت
  • اردیبهشت ۳, ۱۴۰۳ ساعت: 15:06
  • شناسه : 10943
    0
    جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از شناسایی انبار دارو های قاچاق به ارزش 10میلیارد ریال در شهرک واوان شهرستان اسلامشهر خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : پلیس غرب استان تهران
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،سردار”مهدی کرمی” با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی گزارش به دست آمده از منابع موثق مبنی بر دپوی کالای قاچاق از نوع دارو در شهرک واوان شهرستان اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
    جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: محل نگهداری داروی قاچاق در شهرک واوان توسط پلیس شهرستان مورد شناسائی قرار گرفت و با هماهنگی قضائی با ورود به محل، موفق به دستگیری یک نفر در این زمینه شدند.
    سردار مهدی کرمی تصریح کرد: در بازرسی از انبار اعلامی، بیش از ۲۲ هزار قلم انواع داروی قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق را ۱۰میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و کلیه داروهای قاچاق توقیف، و محل انباری نیز برابر دستور قضائی پلمب و متهم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اسلامشهر معرفی شد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.