حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت ×
آموزش‌های راهبردی و تخصصی پرسنل آتش نشانی شهرداری فردوسیه همچنان ادامه دارد
  • اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳ ساعت: 10:47
  • شناسه : 10981
    0
    رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری فردوسیه: برگزاری دوره تخصصی کار با دستگاه برش فرز و هوابرش جهت امداد رسانی به شهروندان.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : شهرداری فردوسیه
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردوسیه از اجرای مراحل مختلف دوره‌های تخصصی و آموزشی پرسنل خدوم این سازمان و حوزه‌های مختلف جهت ارتقا سطح علمی و عملی در راستای مقابله با حوادث در این شهر خبر داد.

    ابراهیم محمدی با تاکید بر اینکه آموزش‌های راهبردی و تخصصی پرسنل آتش نشانی شهرداری فردوسیه همچنان ادامه دارد ، افزود: آموزش عملی کار با دستگاه برش فرز برای ورود به ساختمان و عملیات امداد ، نجات و آبرسانی از دوره‌هایی بود که فاز اجرایی آن در دستور کار ما قرار گرفت و توانستیم با ساخت درب فرضی ساختمان و آموزش برش با استفاده از دستگاه جهت ورود به داخل به صورت عملی به پرسنل آموزش دهیم و این دوره جز دوره‌های تخصصی پرسنل محسوب می‌شد که به لطف خدا توانستیم آن را با حضور اساتید مجرب اجرایی نماییم.
    وی در پایان افزود : از دیگر دوره‌هایی که در این راستا برگزار شد آموزش نحوه استفاده از دستگاه هوا برش در زمان وقوع حادثه بود که این دوره‌ها نیز برای پرسنل به اجرا درآمد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.