حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت ×
ناکامی سارق مامورنما در آخرین سرقت در سبزدشت
  • اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳ ساعت: 10:59
  • شناسه : 10987
    0
    فرمانده انتطامی شهرستان بهارستان از دستگیری سارق مامورنما در عملیات ویژه کار آگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : پلیس غرب استان تهران
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،سرهنگ مجید عسکری نیا  اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله”سبزدشت” بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .
    وی افزود: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مامور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می کرده است.
    این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.
    سرهنگ عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، خاطرنشان کرد: سارق در بازجوئی های پلیس به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.