حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024 ساعت ×
عاملان تخریب شیشه خودروها و مغازه ها دستگیر شدند
  • اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳ ساعت: 11:18
  • شناسه : 11057
    0
    فرمانده انتظامي غرب استان تهران از دستگیری 4 عامل تخریب شیشه خودروها و مغازه ها در شهرستان های شهریار و ملارد و اعتراف آنها به تخریب شیشه 55 واحد صنفی و خودرو خبرداد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : پلیس غرب استان تهران
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار، سردار”کیومرث عزیزی” با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی بروز شایعاتی مبنی بر تیراندازی با سلاح شکاری از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو به سوی مغازه ها و واحدهای صنفی و تخریب شیشه سکوریت برخی مغازه و خودروهای ساکن در شهرستان های شهریار و ملارد، بررسی موضوع به صورت ویژه و شناسائی عاملان تخریب شیشه ها در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
    فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در آغاز بررسی های ماموران انتظامی از موارد اعلامی در محل وقوع حوادث، هیچ سرنخی مبنی بر تیراندازی از سوی افراد ناشناس و شنیدن صدای تیراندازی به دست نیامد و مشخص شد شیشه های مغازه ها و خودروها با استفاده از گوی شیشه ای (تیله) به طرز ماهرانه ای شکسته که تحقیقات پلیس برای شناسائی عاملان این حادثه در دستور کار قرار گرفت.
    این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از اقدامات اطلاعاتی، ۴ نفر از عاملان تخریب شیشه ها مغازه ها و خودروها در ملارد شناسایی و بامداد شب گذشته، در یک عملیاتی ضربتی در آرایشگاهی در شهر ملارد دستگیر کردند و یک دستگاه خودروی ۴۰۵ متعلق به آنها نیز توقیف و ۳ عدد تیر و کمان دست ساز به همراه مقادیری تیله شیشه ای کشف شد.
    سردار عزیزی گفت: متهمان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت عمومی قرار گرفتند و در بازجوئی های پلیس اعتراف کردند از ۶ ماه قبل، تخریب شیشه مغازه ها وخودروها در استان البرز، تهران و شمال کشور و اخیرا نیز در غرب استان تهران را انجام می دادند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.