22:44

1405/04/06

پایگاه خبری خبرشهریار

عیدی بازنشستگان 10میلیون تومان شد

معاون صندوق بازنشستگی کشوری گفت: عیدی 10میلیون‌تومانی بازنشستگان با حقوق بهمن پرداخت می‌شود.

به گزارش خبر شهریار،حشمت‌الله سلیمانی، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: براساس تصمیم دولت چهاردهم، مبلغ عیدی امسال کارکنان و بازنشستگان دولت، رقم 10 میلیون تومان تعیین شده است.

سلیمانی گفت: برهمین‌اساس، با رایزنی‌ها و هماهنگی‌های صورت‌گرفته با سازمان‌های مربوطه، تلاش می‌کنیم مبلغ عیدی همراه با حقوق بهمن‌ماه به حساب بازنشستگان کشوری و وظیفه‌بگیران واریز شود.

به‌گفته وی، حقوق بهمن‌ماه بازنشستگان کشوری همانند ماه‌های گذشته و پیش از پایان ماه پرداخت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن