حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت ×
اتاق اصناف شهرستان شهریار میزبان مدیر مسئول خبرگزاری بسیج پرس نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ بود
  • شهریور ۸, ۱۴۰۰ ساعت: 0:51
  • شناسه : 6081
    21

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، امروز یک‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ حاج آقا سلیمانی مدیر مسئول خبرگزاری بسیج پرس نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ به‌اتفاق هیئت همراه از مجموعه اتاق اصناف شهرستان شهریار بازدید به عمل آورد . از برکات نشست امروز در اتاق اصناف که با حضور حیدری رئیس […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، امروز یک‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ حاج آقا سلیمانی مدیر مسئول خبرگزاری بسیج پرس نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ به‌اتفاق هیئت همراه از مجموعه اتاق اصناف شهرستان شهریار بازدید به عمل آورد .

    از برکات نشست امروز در اتاق اصناف که با حضور حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار، گوهردوست فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان شهریار و تنی چند از کارمندان اتاق اصناف شهریار و اعضاء بسیج اصناف شهریار برگزار شد، مقرر گردید تا در راستای به‌کارگیری و ایجاد فرصت اشتغال جوانان رهایی یافته از چنگال اعتیاد که بیش از یک سال از عدم مصرف انواع مواد مخدر ایشان سپری‌شده، گذشته است با توجه به‌گزینش های مدنظر، در صنوف و مراکز واجد شرایط مجدد بهره‌گیری صورت پذیرد.

    سلیمانی ضمن تسلیت ایام محرم در بخشی از این جلسه عنوان کرد: با ایجاد فضایی مناسب و سالم، باید همواره در تلاش باشیم تا باهم افزایی شایسته،  خدماتی شایسته و در شأن مردم را به‌صورت بومی‌سازی شده در دستور کار خود قرار دهیم که این‌همه هم ممکن نخواهد شد جز نزدیکی و تعامل سازنده بین مسئولین و همچنین بهره‌گیری از تجربیات موجود.

    وی در بخشی دیگر از این نشست عنوان کرد: یکی از افتخارات ایران اسلامی عزیز، حضور بازاریان و کسبه از ابتدایی‌ترین قدم‌های مبارزه با ستم‌شاهی است که این مهم در پس تعلیم و تربیت کسبه و اهالی بازار با واقعیت‌های جامعه وقت خود بوده، زیرا قشر کسبه و اهالی بازار در تمامی کوچه‌ها و گذرهای شهر همه‌روزه در حال دادوستد و معاش حلال هستند، پس می‌توان باکمی توجه و شفاف‌سازی در رفتار به بالاترین و مهم‌ترین اثرات اقدامات اجتماعی مثبت رسید . وی ادامه داد: سطح سواد علمی امروز جامعه ما در حوزه کسبه و بازار با هیچ دوره‌ای از تاریخ قابل‌مقایسه نیست، پس باید آموزه‌های در نظر گرفته‌شده برای ایشان باکیفیت و سطح بالاتری نسبت به گذشته تدوین گردد تا با شرایط حال حاضر منافات موضوعی و عملی داشته باشد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.