حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
جلسه هم اندیشی اتاق اصناف و شورای شهر شهریار
  • دی ۲۸, ۱۴۰۱ ساعت: 10:50
  • شناسه : 8261
    11
    گزارش تصویری : جلسه هم اندیشی اتاق اصناف و شورای شهر شهریار روز یکشنبه مورخ 18 دی ماه 1401 با حضور مهندس خلج ریاست اتاق اصناف شهرستان شهریار و جمعی از روئسای اتحادیه های صنفی تحت پوشش و اعضای محترم شورای شهر شهریار برگزار شد .
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    جلسه هم اندیشی اتاق اصناف و شورای شهر شهریار روز یکشنبه مورخ ۱۸ دی ماه ۱۴۰۱ با حضور مهندس خلج ریاست اتاق اصناف شهرستان شهریار و جمعی از روئسای اتحادیه های صنفی تحت پوشش و اعضای محترم شورای شهر شهریار برگزار شد .

    در این جلسه آقای خلج به نمایندگی از اصناف شهریار در خصوص مسائل و معذلات واحدهای صنفی اعم از عوارض کسب و پیشه ، لزوم ساماندهی هرچه سریع تر دست فروشان سطح شهر که مشکلات زیادی را برای کسبه شهر به وجود آورده اند ، تغییر نام میدان معلم و خیابان منتهی به اتاق اصناف به نام اصناف  و شهدای اصناف جهت ارج نهادن به این قشر بزرگ و زحمت کش جامعه و مسائل و عنوان مختلف مرتبط صبحت و بحث و تبادل نظر شد .

     

     

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.