حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024 ساعت ×
نظارت بیش از ۴ هزار نفر ناظر شورای نگهبان بر انتخابات خراسان جنوبی
  • تیر ۲۶, ۱۴۰۲ ساعت: 15:58
  • شناسه : 8832
    8
    رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی گفت: ۴ هزار و ۴۰۰ نفر ناظر بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی نظارت می‌کنند.
    ارسال توسط : منبع : خبرگذاری تسنیم
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر ، حجت الاسلام یعقوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ۲۶ تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان، اظهار داشت: نظارت بر روند انتخابات از وظایف شورای نگهبان است.

    وی گفت: شورای نگهبان و دفاتر بازرسی در استان‌ها بدون جهت‌گیری و به صورت کاملاً بی طرفانه بر بررسی صلاحیت داوطلبان و روند انتخابات نظارت می‌کنند.

    رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: امسال ۴ هزار و ۴۰۰ نفر ناظر شورای نگهبان بر انتخابات اسفندماه نظارت خواهند کرد که از مجموع این ناظران ۳ هزار و ۵۰۰ نفر مرد و ۹۰۰ نفر زن هستند.

    یعقوبی عنوان کرد: در انتخابات قبلی مجلس در استان نیز دو هزار و ۷۰۰ ناظر کار نظارت بر ۶۷۷ شعبه اخذ رأی را بر عهده داشتند که به طور متوسط برای هر شعبه یا هر صندوق اخذ رأی حدود ۴ ناظر سازماندهی شده بود.

    وی گفت: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال برگزار می‌شود که تأکید شورای نگهبان بر انجام انتخابات بر مدار قانون و رعایت اصل بی‌طرفی است.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.