به گزارش خبر شهریار،وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حملات و تجاوزات شب گذشته رژیم تروریستی آمریکا به خاک ایران در بیانیهای، این حملات را محکوم و تاکید کرد که مسئولیت این آتشافروزی بر عهده هیات حاکمه آمریکاست. متن این بیانیه به شرح زیر است: وزارت