23:58

1405/04/06

پایگاه خبری خبرشهریار

ساختمان جدید بیمارستان امام‌سجاد(ع) شهریار خرداد ۱۴۰۵ به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبر شهریار،محمد جعفر قائم‌پناه روز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح توسعه بیمارستان امام سجاد (ع) شهرستان شهریار، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بیمارستان، مجموعه خوبی است و اقدامات عمرانی مناسبی در آن انجام شده، اما آن‌طور که انتظار می‌رفت، پیشرفت پروژه متناسب با زمان سپری‌شده نبوده است. وی افزود: یکی از […]

کمک ۳۰ میلیاردی یک خیر برای تکمیل اورژانس بیمارستان امام سجاد (ع) شهریار

به گزارش خبر شهریار، سجاد برنجی شامگاه چهارشنبه با اشاره به برگزاری نشست با جمعی از خیرین سلامت شهرستان شهریار، از آمادگی یکی از خیران نیک اندیش جهت تکمیل اورژانس بیمارستان امام سجاد (ع) شهریار خبر داد. وی اظهار داشت: یکی از خیران برای تکمیل پروژه اورژانس بیمارستان امام سجاد (ع) مبلغ ۳۰ میلیارد ریال […]

جستجو کردن