به گزارش خبر شهریار،مراسم افتتاحیه پارک بانوان “ایران دخت” با حضور زهرا بهروزآذر، معاون رئیسجمهور در امور زنان و خانواده، کاغذلومعاون سیاسی-اجتماعی استانداری تهران،سجاد برنجی فرماندار ویژه شهریار، حقوردی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونین، بخشداران و سایر مسئولان محلی برگزار شد.
این پارک که با هدف ایجاد فضایی ایمن و اختصاصی برای بانوان طراحی شده است، گامی مهم در راستای توسعه امکانات تفریحی و اجتماعی ویژه این قشر به شمار میرود. در حاشیه این مراسم، مهمانان از غرفههای صنایع دستی بانوان بازدید کردند و از دستاوردهای آنان تقدیر شد.
زهرا بهروزآذر در این مراسم با تأکید بر اهمیت نقش زنان در توسعه پایدار، از تلاشهای دستاندرکاران این پروژه تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که چنین فضاهایی در سایر مناطق کشور نیز گسترش یابد.
باغ پارک ایران دخت به عنوان یکی از پروژههای شاخص شهریار، انتظار میرود علاوه بر ارتقای کیفیت زندگی بانوان، به تقویت فعالیتهای