22:45

1405/04/06

پایگاه خبری خبرشهریار

برپایی نمایشگاه عکس و پوستر هفته ملی جوان در شبکه بهداشت شهریار؛ تمرکز بر «زندگی سالم‌تر» و اهمیت جوانی جمعیت

همزمان با آغاز هفته ملی جوان «۱۱ الی ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۴»، نمایشگاه هفته ملی جوان در محل ستاد شبکه بهداشت و درمان شهریار برپا شد.

به گزارش خبر شهریار،این نمایشگاه که از روز شنبه، ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۴، در ورودی ستاد شبکه مستقر گردیده است، با هدف ارتقای آگاهی عمومی و جلب مشارکت جامعه نسبت به مسائل کلیدی مرتبط با جوانان برگزار شده است.

نمایشگاه فوق با شعار محوری «ایران جوان، پیش به سوی زندگی سالم‌تر» فعالیت خود را آغاز کرده است. علاوه بر ترویج سبک زندگی سالم، توجه ویژه‌ای به اهمیت سیاست‌های جمعیتی مبذول شده است.

این نمایشگاه با نگاهی خاص به اهمیت ازدواج و فرزندآوری به عنوان ارکان جوانی جمعیت، سعی در حساس‌سازی جامعه نسبت به این موضوعات استراتژیک در طول هفته جوان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن