حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
رصد تمامی فعالیت نامزدهای انتخاباتی در پردیس
  • دی ۱۹, ۱۴۰۲ ساعت: 12:45
  • شناسه : 10053
    4
    رئیس دادگستری پردیس بر رصد تمامی فعالیت نامزدهای انتخاباتی، احزاب و جناح‌های سیاسی تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود افرادی که صلاحیتشان در نهادهای مرتبط تأییدشده، از رفتارهای غیراخلاقی و غیرقانونی در قبل و بعد از انتخابات دوری کند.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگذاری تسنیم
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،نشست تدابیر برگزاری انتخابات سالم شامگاه دوشنبه با حضور دادستان، رئیس دادگستری، فرماندار، رئیس هیئت نظارت انتخابات شهرستان پردیس، نهادهای امنیتی و مرتبط در سالن جلسات دادگستری با هدف برگزاری انتخابات سالم در شهرستان پردیس برگزار شد.

    حسن کشاورزی در حاشیه نشست برگزاری انتخابات سالم در پردیس اظهار داشت: تمامی احزاب و رأی‌دهندگان برای شرکت در انتخابات سالم از قوم‌گرایی، قبیله گرایی و محله گرایی خودداری کرده تا شاهد برگزاری انتخابات سالم، پرشور و باشعور باشیم.

    وی افزود: در انتخابات یک فرد اصلح و سازنده که از مجاری قانونی عبور کرده باشد، می‌تواند نماینده خوب و مفیدی برای مردم باشد و مردم حق مسلم انتخاب فرد اصلح با توانمندی لازم را دارند.

    رئیس دادگستری شهرستان پردیس تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری انتخابات، ذات دموکراسی اهمیت ویژه‌ای دارد و انتخابات براساس مردم سالاری دینی برگزار خواهد شد.

    کشاورزی تأکید کرد: سلامت انتخابات به دست مردم رقم می‌خورد و باید شروع و نتیجه انتخابات را به مردم بسپاریم زیرا مردم سرنوشت و آینده خود را به‌درستی می‌سازند.

    وی یادآور شد: انتظار می‌رود فردی که صلاحیت وی در شورای نگهبان، هیئت اجرایی و نهادهای مرتبط تأییدشده باید از رفتارهای غیراخلاقی و غیرقانونی در قبل و بعد از انتخابات دوری کند.

    رئیس دادگستری شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: تمامی احزاب و جناح‌های سیاسی و نامزدهای انتخاباتی توسط نهادی امنیتی و انتظامی رصد می‌شوند و در صورت بروز هرگونه تخلف و یا وقوع جرم برخورد قانونی می‌کنیم.

    تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی رصد می‌شود

    محسن قضاتلو  در پردیس اظهار داشت: به‌کارگیری امکانات دولتی برای نامزدهای انتخاباتی ممنوع است و تمامی فعالیت‌ها و عملکرد و نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی و فضای واقعی رصد و پایش می‌شود.

    وی با بیان اینکه در هر زمانی، تخلفات انتخاباتی و نادیده گرفتن قوانین انتخابات توسط نامزدهای انتخاباتی محرز شود، امکان رد صلاحیت وجود خواهد داشت افزود: با وقوع جرائم نامزدها که بخواهند فضای امن انتخابات را مورد خدشه قرار دهند برخورد قانونی انجام خواهد شد.

    فرماندار پردیس تصریح کرد: از ابتدای شروع فعالیت ستاد انتخابات تا به امروز، تمامی روند انتخاباتی در سلامت و صحت کامل انجام گرفته و انتخابات بر اساس محورهای چهارگانه شامل “سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت” که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده، برگزار خواهد شد.

    قضاتلو در پایان خاطرنشان کرد: قانون‌مداری و رعایت اخلاق اسلامی برای برگزاری انتخابات سالم سرلوحه نامزدها و مسئولان است و نامزدهای انتخاباتی حق استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات را ندارند و در صورت مشاهده تبلیغات زودهنگام برخورد قانونی خواهد شد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.