حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت ×
شناسایی انبار حاوی شوینده های تقلبی
  • دی ۲۵, ۱۴۰۲ ساعت: 11:14
  • شناسه : 10077
    3
    سرهنگ"سيدهاشم حسيني خواه" با اشاره به جزئيات اين خبر گفت: در پي کسب خبري از منابع موثق مبني بر اينکه فردي سودجو و فرصت طلب در کارگاهي در شهرک"مصطفي خميني"شهريار اقدام به توليد مواد شوينده تقلبي مي کند، بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس امنيت اقتصادي غرب استان تهران قرار گرفت.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : پلیس غرب استان تهران
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با شناسایی محل، با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از انبار، یک هزار و ۵۶۰ بسته شوینده با برچسب های معتبر، ۲ تن مواد اولیه پودر ماشین لباسشویی و ۷ هزار برچسب و کارتن خالی برای پرکردن پودرماشینی را کشف کردند.
    این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم با راه اندازی کارگاهی در شهرک مصطفی خمینی شهریار، با سوء استفاده از برچسب شرکت های معتبر، مواد شوینده تقلبی تولید و قصد عرضه در بازار داشت که با اقدام پلیس، ناکام ماند.
    به گفته سرهنگ حسینی خواه، کارشناسان، ارزش کالاها و آلات و ادوات مکشوفه را ۱۰میلیارد ریال برآورد کردند و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار قرار گرفت.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.