حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت ×
جمع آوری ۱۱۵ معتاد متجاهر در شهریار
  • دی ۲۶, ۱۴۰۲ ساعت: 12:06
  • شناسه : 10086
    3
    سرهنگ "پيمان فتاحي" فرمانده انتظامي شهرستان شهريار داشت: در اجراي طرح جمع آوري معتادان متجاهر، ماموران پايگاه مبارزه با موادمخدر با همکاري کلانتري هاي تابعه پس از اخذ دستور قضائي نسبت به جمع آوري معتادان متجاهر و پرخطر در سطح حوزه استحفاظي اقدام کردند.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،فرمانده انتظامی شهرستان شهریار افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به پاتوق افراد معتاد و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.
    این مقام انتظامی تصریح کرد: در اجرای این طرح در شبانه روز گذشته تعداد ۱۱۵ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان شهریار به ویژه اطراف مراکز آموزشی جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال دادند.
    سرهنگ پیمان فتاحی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس شهریار با ادامه طرح آرامش در شهر با هدف بهبود وضعیت این افراد با تمام توان پیگیر و آماده خدمت گزاری می باشد

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.