حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت ×
برگزاری هشتمین جلسه شورای راهبردی جوانی جمعیت اموربانوان و خانواده و کسب و کار در شهرستان
  • دی ۲۷, ۱۴۰۲ ساعت: 11:09
  • شناسه : 10090
    3
    هشتمین جلسه شورای راهبردی جوانی جمعیت اموربانوان و خانواده و کسب و کار در شهرستان شهریاربه میزبانی رضوان مهدوی امور بانوان شهرداری شهریار برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار، صبح امروز، به میزبانی و همت رضوان مهدوی امور بانوان شهرداری شهریار، هشتمین جلسه شورای راهبردی جوانی جمعیت اموربانوان و خانواده و کسب وکار در شهرستان شهریار با محوریت: کارگاه بوم شناسی و برنامه ریزی در راستای وضعیت موجود زنان در آینده از جمله جوانی جمعیت و کسب وکار به ریاست فتانه امیری مشاور و مسئول اموربانوان فرمانداری ویژه شهرستان و با حضور اعضای شورای شهریار، وحیدیه و بکه و نمایندگان بانوان ادارات و شهرداریها واقع در سالن جلسات خدمات شهری شهرداری شهریار برگزار شد.
    امیری رئیس این جلسه با اشاره به ظرفیت های خوبی که در شهرستان برای فعالیت در فضای بانوان وجود دارد، هدف از برگزاری این کارگاه را طراحی متناسب با راهبردها با توجه به زیست بوم شهرستان برشمرد و خاطر نشان کرد: باید با تلاش همه دستگاههای ذیربط در راستای رسیدن به یک هدف واحد که ارتقاء وضیعت موجود به وضیعت مطلوب بانوان شهرمان در زمینه توانمندی، استقلال و دستیابی به کسب و کار مناسب، تسهیلات اشتغالزایی، ساماندهی مشاغل بانوان، پیگیری آموزشهای انجام شده و یا مورد نیاز، فرزندآوری،ازدیاد جمعیت و دوری از جامعه سالمندی ، آگاه سازی و ارتقاء دانش در حوزه بانوان شهرمان می باشد، گام های ارزشمندی برداریم.
    وی اعلام کرد: در واقع هدف ما این است که اعضای این کمیته به عنوان طراح و برنامه‌ریز نهضت پیشرفت بانوان کمک کنند تا سند راهبردی نهضت پیشرفت تفهیم شود و با آموزش زیست بوم‌شناسی کمک کنیم تا شهرستان باتوجه به رویکردها به موفقیت در حوزه بانوان دست یابد.
    امیری در ادامه با اشاره به جمع بندی و تکمیل داده ها ازجمله: تعداد افراد و اطلاعات موجود هر دستگاه علاوه بر بارگذاری در گروه راهبردی از بانوان خواست تا در دومین دوره آموزشی که در شهرداری شاهد شهر برگزار خواهد شد، نقشه های آماری خود را با تکمیل وضعیت موجود به مطلوب همراه با فلش و برگه •A و برگه های A4 در رنگهای متفاوت حضور بهم رسانند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.