حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت ×
اعتراف باند سارقان سند نمره کار خودرو به ۲۷ فقره سرقت در”پرند”
  • دی ۲۷, ۱۴۰۲ ساعت: 11:30
  • شناسه : 10096
    4
    سردار"کيومرث عزيزي" گفت: در پي اعلام چند فقره سرقت خودروهاي پژو و سمند از شهر انديشه و شهريار و کشف چند دستگاه خودرو به صورت اوراق شده و فاقد تجهيزات در شهر جديد پرند، بررسي موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي غرب استان تهران قرار گرفت.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،سردار”کیومرث عزیزی”فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: با انجام اقدامات فنی مشخص شد سارقان در قالب یک باند۴ نفره با استفاده از خودروهای ۲۰۷ و پژو پارس و با پلاک جعلی اقدام به سرقت خودروهای مختلف در منـاطق خلوت پارک شده و فاقد لوازم بـازدارنده می کردند که در این راستا در بازدید از پارکینگی در شهر پرند، یک دستگاه خودرو پژوی ۴۰۵ با ارکان مخدوش کشف و معلوم شد خودروی مذکور سند نمره شده و دارای سابقه سرقت از شهریار می باشد.
    فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: با بکارگیری منابع موثق و اقدامات فنی، یکی از اعضای باند سارقان در شهر پرند مورد شناسایی قرار گرفت و با زیر نظر گرفتن متهم به صورت نامحسوس در ساعات مختلف شبانه روز مشخص شد متهم با تشکیل یک باند حرفه ای و سابقه دار اقدام به سرقت خودرو از شهریار و انتقال آنها به شهر جدید پرند و سند نمره کردن خودروهای مسروقه و اوراق آنها جهت فروش قطعات به مالخران می کرده است که با هماهنگی مقام قضائی، دستگیری سارق و همدستانش در دستور کار قرار گرفت.
    سردار عزیزی با بیان این که مخفیگاه یکی از اعضای این باند سرقت در شهر پرند رباط کریم مورد شناسایی قرار گرفته و در عملیاتی غافلگیرانه در منزلش دستگیر و در بازدید از منزل وی، تعداد زیادی سوئیچ خودروی پژو و کلیدهای دست ساز برای باز و روشن کردن خودرو و یک دستگاه خودروی سمند با شماره شاسی دستکوب و فاقد موتور و ۲ دستگاه خودروی پژو پارس با پلاک غیر کشف شد.
    این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با اعترافات متهم دستگیر شده، همدستش به عنوان سرکرده این باند به همراه سه نفر از مالخران سندنمره کار خودرو در شهر پرند شناسایی و در عملیاتی از سوی ماموران پلیس آگاهی با تیراندازی به سمت لاستیک خودروهای سرقتی، خودروها متوقف و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، سارق و سه مالخر دستگیر و ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و پارس با پلاک مسروقه کشف شد.
    سردار عزیزی اعلام کرد: با اعتراف سرکرده این باند سرقت و مالخران دستگیر شده، در ۲ عملیات جداگانه دیگر، ۲ عضو این باند سرقت و ۴ مالخر در شهر تهران دستگیر و در مجموع ۲۷ دستگاه خودروهای مسروقه شامل۱۰دستگاه پژو پارس، ۸ دستگاه پژو ۴۰۵، ۵ دستگاه سمند، ۲ دستگاه ۲۰۷، یک دستگاه ۲۰۶ و یک دستگاه زانتیای سندنمره کار شده کشف شد.
    فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان از شهروندان درخواست کرد که با تجهیز خودروهای خود به دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان از به سرقت رفتن اموال شان پیشگیری کنند

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.