حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
برگزاری گشت مشترک بازدید و نظارت بر ۷۷ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در دی ماه۱۴۰۲
  • بهمن ۱, ۱۴۰۲ ساعت: 16:08
  • شناسه : 10122
    3
    حسب دستور دادستان محترم شهرستان شهریار ، متعاقب انتشار تصاویری مبنی بر یافتن لاشه الاغ در مناطق خارج از شهر و ایجاد شائبه استفاده غیر مجاز از گوشت الاغ در برخی از رستوران ها؛ برنامه گشت مشترک شبکه بهداشت و درمان شهریار و تشدید نظارت و رصد گوشت مصرفی رستوران های شهرستان شهریار به صورت ویژه اجرا می شود.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،طبق برنامه ریزی بعمل آمده کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان در معیت نمایندگان اداره دامپزشکی و فرماندهی انتظامی از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ نسبت به انجام گشت مشترک شهرستانی و تشدید نظارت و بازرسی از رستوران ها و مراکز پخت مواد غذایی اقدام نموده که تا کنون شواهدی دال بر وجود و مصرف گوشت الاغ در هیچ یک از مراکز مذکور مشاهده نشده است.تا روز پنجشنبه ۲۸ دی ماه ، طی ۱۱ گشت مشترک انجام شده ، تعداد ۷۷ واحد صنفی رستوران و آشپزخانه مورد بازدید ، نظارت و ارزیابی قرار گرفتند و در این بازدید ها حدود ۱۹۸ کیلو مواد غذایی از جمله گوشت و مرغ، نمک ، و رنگ غذای غیر مجاز معدوم و پرونده ۱۸ واحد صنفی جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.لازم به ذکر می باشد که اجرای گشت های مشترک و تشدید نظارت در حوزه رستوران ها و مراکز پخت غذا بصورت مستمر در حال اجرا می باشد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.