حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
برگزاری هشتمین جلسه شورای اداری بهزیستی شهریار
  • بهمن ۱۰, ۱۴۰۲ ساعت: 13:32
  • شناسه : 10180
    1
    رئیس اداره بهزیستی شهریار: تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواستهای مددجویان مهمترین وظیفه پرسنل است
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،صبح امروزهشتمین جلسه شورای اداری بهزیستی شهریار به ریاست ناصر نیک افشار رئیس اداره و باحضور معاونین و مسئولین اداره در راستای هماهنگی و اجرای برنامه های دهه مبارک فجر و تلاش در جهت حضور حداکثری پرسنل و جامعه هدف شهرستان در انتخابات برگزار گردید.

    نیک افشار در این جلسه ضمن اشاره به نزدیک شدن ایام الله دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی و انتخابات پیشرو خواستار هماهنگی در برگزاری هرچه باشکوه تر این دو مراسم ملی شد و از مسئولین خواست تا برنامه های پیشنهادی و خلاقانه خود را برای هرچه بهتر برپایی این ایام برای در دستور کار قرار گرفتن تمامی حوزه ها ارائه دهند .
    نیک افشار در ادامه ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواستهای مددجویان مراجعه کننده توسط مسئولین و مددکاران مربوطه یادآور شد : صبر و شکیبایی جهت پاسخگوی این عزیزان بعنوان ولی نعمتان همه ما و در جهت رضایتمندی جامعه هدف و همچنین افراد خیری که بصورت حضوری جهت حمایت و کمک به جامعه هدف مراجعه می کنند از وظایف ذاتی همه پرسنل است بعلاوه بر آنکه در راستای ارتقا کیفی و کمی این هدف نیز یکدستگاه نقلیه بصورت مستمرجهت جلب مشارکتها اختصاص می یابد تا بتوانیم نتیجه بهتری را حاصل نماییم .
    وی درادامه با اشاره به رعایت وحفظ شئونات اسلامی و عفاف و حجاب در محیط اداره توسط پرسنل و مراکز غیردولتی و تشویق افرادی که به دستورالعملهای ابلاغی عمل نموده اند افزود: با وجود دوربین های مداربسته به طور مستمر و جدی تمامی اتاقها و سالنها در اداره رصد می شود و در صورت هر گونه تخلف یا ناهنجاری به فرد خاطی تذکر لازم داده و برخورد خواهدشد .
    نیک افشار در ادامه ضمن قدردانی از زحمات رویا ولی محمد آبادی مسئول پیشین مجتمع شهید مهران اسدی و آرزوی سلامتی برای ایشان , الهه عامری را به عنوان مسئول جدید این مجتمع معرفی نمود و از ایشان تلاش خود در راستای خدمت بهینه به توانخواهان و جامعه هدف شهرستان را خواستار شد.
    گفتنی است : در ادامه جلسه معاونین ومسئولین حاضر در جلسه پیشنهادات و نظرات خود را مبنی بر اجرای برنامه های دهه فجر و انتخابات اسفندماه اعلام نمودند و توسط ریاست جلسه دستورات لازم صادر گردید.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.