حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت ×
رسانه‌ها نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند
  • بهمن ۱۲, ۱۴۰۲ ساعت: 11:56
  • شناسه : 10199
    4
    بیان تاریخچه تشکیل نام ایران از زبان محمدرضا حیاتی، مجری پرسابقه ی صدا و سیما
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهریار،

    به گزارش خبرنگار خبرشهر(ساحل دهقان)،امروز با شما هستیم تا در ویدئویی جذاب و پرمحتوا به بررسی تاریخچه زبان ایران بپردازیم. این ویدئو، توسط محمدرضا حیاتی، متخصص زبان‌شناسی و تاریخ ایران، منتشر شده است و امیدواریم که بتوانیم اطلاعات ارزشمندی را از زبان این متخصص شنیده و با زبان ایران آشنا شویم.

    محمدرضا حیاتی در این ویدئو به بررسی ابتدایٔیهای زبان فارسی و تاریخچهٔ آن پرداخته و به ما کمک می‌کند تا ریشه‌ها و تحولات این زبان زیبا را در کنار تأثیرات فرهنگی و تاریخی بررسی کنیم.

    این ویدئو یک فرصت مناسب برای آشنایی عمیق‌تر با زبان مادری ماست، به ویژه برای افرادی که به میراث فرهنگی و زبان‌شناسی علاقه‌مند هستند. اطلاعاتی که از این ویدئو به دست می‌آوریم، می‌تواند به ما کمک کند دیدگاهی جامع‌تر نسبت به زبان و فرهنگ خودمان پیدا کنیم.
    عکاس(یوسف وحدت جوان)

    <a href=”https://div%20id=72293799450script%20type=text/JavaScript%20src=https://www.aparat.com/embed/NdFIu?data%5Brnddiv%5D=72293799450&#038;data%5Bresponsive%5D=yes/script/div”>https://<div id=”72293799450″><script type=”text/JavaScript” src=”https://www.aparat.com/embed/NdFIu?data[rnddiv]=72293799450&data[responsive]=yes”></script></div></a>

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.