حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت ×
کشف ۱۷۰ کیلوگرم حشیش قبل از توزیع در “وحیدیه”شهریار
  • بهمن ۱۲, ۱۴۰۲ ساعت: 12:15
  • شناسه : 10202
    2
    سردار"کيومرث عزيزي"ازکشف 170 کيلوگرم حشيش قبل از توزيع در "وحيديه"شهريار خبرداد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : پلیس غرب استان تهران
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهریار،سردار”کیومرث عزیزی”با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران، اخباری از فعالیت۲ قاچاقچی موادمخدر در شهر”وحیدیه”شهریار بدست آمد و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
    فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی، مشخص شد قاچاقچیان، اخیرا محموله قابل توجهی مواد مخدر را تهیه و در منزل خود نگهداری می کنند که با شناسائی مخفیگاه قاچاقچی موادمخدر در شهر وحیدیه و هماهنگی قضائی، در عملیاتی غافگیرانه، متهم در منزلش دستگیر شد.
    این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی از جاسازی موجود در منزل قاچاقچی، ۱۷۰ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش، ۷۲۰گرم تریاک و یک عدد ترازوی توزین کشف و در عملیات دیگری، همدست قاچاقچی موادمخدر نیز در منزلش در وحیدیه دستگیر شد.
    به گفته سردار عزیزی، متهمان دستگیر شده به همراه مواد مخدر کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران منتقل شدند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.