حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت ×
نشست هم اندیشی اعضا ادوار شوراهای شهر فردوسیه
  • بهمن ۱۴, ۱۴۰۲ ساعت: 10:59
  • شناسه : 10216
    1
    علیرضا فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار، با تاکید بر مسیر حق طلبی انقلاب اسلامی آن را رکن اصلی و دلیل استمرار انقلاب اسلامی عنوان کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،علیرضا فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار در نشست هم اندیشی اعضا ادوار شوراهای شهر فردوسیه در محل شهرداری فردوسیه گفت: امروز در نقطه حساس و مهمی از تاریخ جمهوری اسلامی ایران واقع شده ایم و مأموریت اصلی ما دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی ، حفظ و انتقال آن به نسل های بعدی است.

    سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار با اشاره به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ادامه داد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی و دسیسه چینی های زیاد علیه انقلاب اسلامی بوده و است و جنگ تمام عیار و ترکیبی بر علیه ایران ترتیب داده اند که باید با جهاد تبیین در مقابل این هجمه های ناجوانمردانه دفاع کرد.

    وی با اشاره به شخصیت کاریزماتیک و تأثیرگذار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افزود: با وجود حضور حضرت امام خمینی ره در تبعید ولی سخنانش چنان تأثیری گذاشت که حاصل آن به خروش آمدن مردم و منتهی به انقلاب گردید.

    فاتحی نژاد با تاکید بر انتخابات پیش رو افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی از همان ابتدا موضوع انتخابات را مطرح کردند و با تاکید بر چهار مولفه رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت خواستار ایجاد فضای شور و نشاط سیاسی جهت حضور حداکثری مردم شدند.

    سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار تصریح کرد: ستاد انتخابات شهرستان شهریار هم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری بستر لازم را جهت برگزاری انتخابات بدون نقص در دستور کار خود دارد.

    وی با پر اهمیت قلمداد کردن نقش شوراها در انتخابات تصریح کرد: شوراهای اسلامی برخاسته از بطن مردم و نقطه اتصال مردم و حاکمیت هستند و یکی از وظایف مهم شوراهای اسلامی ضمن رسیدگی و پیگیری و رفع مشکلات مردم، امیدآفرینی میان مردم و دعوت برای مشارکت حداکثری در انتخابات است.

    فاتحی نژاد اظهار کرد: دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هر کدام از دیگری مهم تر است و ضرورت دارد اعضای شوراهای اسلامی با جهاد تبیین، اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات را روشنگری نمایند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.