حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024 ساعت ×
رگزاری دوره آموزشی ویژه ضابطین خاص در جرایم انتخاباتی در دادسرای شهرستان شهریار
  • بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ ساعت: 16:15
  • شناسه : 10230
    2
    در راستای اجرای ماده ۸۴ قانون انتخابات و نیز مواد ۲۸ تا ۶۳ قانون آیین دادرسی کیفری مبنی بر نظارت دادستان بر ضابطین قضایی، دوره آموزشی ویژه ضابطین خاص جرایم انتخاباتی در شهرستان شهریار برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،در راستای اجرای ماده ۸۴ قانون انتخابات و نیز مواد ۲۸ تا ۶۳ قانون آیین دادرسی کیفری مبنی بر نظارت دادستان بر ضابطین قضایی، دوره آموزشی ویژه ضابطین خاص جرایم انتخاباتی در شهرستان شهریار برگزار شد.
    در این جلسه که به ریاست دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار آقای دکتر محمدی تشکیل شد دادستان شهریار هدف از برگزاری این جلسه را تاکید بر نقش و تکالیف قانونی ضابطین در برگزاری صحیح انتخابات ، ارتقاء سطح عملکرد و مهارت ضابطین در شناسایی و مقابله با جرایم مشهود و غیر مشهود انتخاباتی ، شناخت موضوعات و مسائل حقوقی مربوط به انتخابات بیان کرد و گفت: برای داوطلبان پس از کسب نمره قبولی آزمون پایان دوره، گواهی دوره آموزشی و شناسه ویژه ضابطین صادر می گردد.
    وی در پایان خاطر نشان کرد: لازم است نامزدهای انتخاباتی قوانین مربوط به انتخابات را به طور کامل مطالعه تا با آگاهی و شناخت جرایم و تخلفات انتخاباتی از وقوع جرایم از سوی آنها و هوادارانشان پیشگیری شود.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.