حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024 ساعت ×
حضور فرماندار شهرستان شهریار در مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب
  • بهمن ۱۸, ۱۴۰۲ ساعت: 13:53
  • شناسه : 10254
    3
    همزمان با ایام الله دهه فجر ، مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار ، معاون سیاسی فرماندار و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش در سالن ورزشی شهید مدافع حرم مجتبی یداللهی برگزار گردید.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار در مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب گفت: شما آینده سازان این مملکت هستید همین طور که امروز به نام یاوران انقلاب در این مکان تجمع کرده اند، انتظار ما از شما این است در ادامه یاوران و سفیران انتخابات باشید.

    فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: با وجود گذشت ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی مردم همچنان به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی وفادار هستند.

    فرماندار شهرستان شهریار افزود: انقلاب های بزرگی در سطح بین المللی اتفاق افتاد ولی به دلیل برخوردار نبودن از پشتوانه مردمی و نداشتن رهبران دینی ماندگار نبودند اما انقلاب اسلامی با دارای بودن این دو شاخصه توانست ماندگاری خود را حفظ کند.

    فرماندار شهرستان شهریار با تاکید بر حضور موثر دانش آموزان در صحنه انتخابات تصریح کرد: دانش آموزش نقش موثری در ترغیب و تشویق خانواده و جامعه برای حضور حداکثری در انتخابات دارند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.