حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت ×
جشن بزرگ نیمه شعبان در شهر فردوسیه برگزار شد
  • اسفند ۷, ۱۴۰۲ ساعت: 11:45
  • شناسه : 10415
    1
    به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان مهدی موعود (عج) جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور مهندس مصطفی عموزاده شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی، روحانیت معزز ، خانواده معظم شهدا و شهروندان شهر فردوسیه در پارک ولیعصر برگزار گردید.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : شهرداری فردوسیه
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،شهردار فردوسیه در حاشیه این مراسم گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با حمایت اعضای شورای اسلامی توانستیم برنامه دیگر فرهنگی برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم همزمان با ولادت با سعادت و سراسر نور حضرت صاحب الزمان(عج) جشنی در خور مردم شریف شهر فردوسیه برگزار نماییم.

    وی افزود : ان شاالله در سال آینده که بهار زیبایی‌ها و سرسبزی و بهار عبودیت و بندگی با هم گره خورده برنامه‌های بهتر و جامع‌تری در حوزه‌های فرهنگی به لطف عنایت خدا اجرایی خواهیم نمود .

    گفتنی است در این مراسم حاج محمد کریمی به مدیحه سرایی پرداخت و حمید فولادی از خوانندگان مطرح کشورمان قطعه‌ای را در وصف امام زمان(عج) و ایام شعبانیه اجرا نمود.

    همچنین حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی نیز در این نشست به عنوان سخنران در خصوص خصائص و ویژگی‌های امام زمان(عج) و اهمیت دعای فرج نکاتی را ارائه نمود، در ادامه نیز گروه سرود سردار دل‌ها با اجرای بسیار زیبایی پایان بخش این مراسم بودند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.