حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024 ساعت ×
جلسه ستاد امنیت استان تهران
  • اسفند ۸, ۱۴۰۲ ساعت: 13:31
  • شناسه : 10426
    3
    جلسه ستاد امنیت استان تهران با حضور سید کمال سادات مدیر کل امنیتی استانداری تهران، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار، جمعی از عوامل امنیتی و انتظامی و مسئولین امنیتی فرمانداری های تابعه استان تهران در فرمانداری ویژه شهرستان شهریار برگزار گردید.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،مدیرکل امنیتی استانداری تهران: شهرستان شهریار به لحاظ امنیتی از وضعیت مطلوبی برای برگزاری انتخابات برخوردار است

    مدیر کل امنیتی، انتظامی استانداری تهران طی بازید از ستاد انتخابات شهرستان شهریار امنیت شهرستان را رضایت بخش ارزیابی کرد.

    به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان شهریار ، سید کمال سادات مدیر کل امنیتی استانداری تهران صبح امروز با حضور در شهرستان شهریار با همراهی علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار، از مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار ، ملارد و قدس بازدید به عمل آورد.

    مدیرکل امنیتی استانداری با ارائه گزارشی از وضعیت استان تهران در بحث انتخابات افزود: بالغ بر ۶۸۱۱ شعبه اخذ رای در استان تهران برای برگزاری انتخابات پیشبینی شده و ۶۳۲۵ شعبه ثابت و ۴۸۶ شعبه سیار، ۶۲۴۵ از این تعداد در حوزه شهری و ۵۶۶ شعبه روستایی استقرار دارد.

    مدیر کل امنیتی استانداری تهران با اشاره به افزایش مشارکت در ثبت نام داوطلبین ادامه داد: امسال نسبت به ادوار گذشته با افزایش ۶۶ درصد ثبت نام کنندگان روبرو بودیم، همچنین بیشترین رده سنی ثبت نام کنندگان بین ۴۰ تا ۴۵ سال است.

    وی با تأکید بر لزوم بررسی و اتخاذ تمهیدات امنیتی لازم جهت برگزاری انتخابات گفت: تمامی جوانب امنیتی در برگزاری انتخابات باید به بهترین شکل در نظر گرفته شود و تدابیر لازم برای مسائل امنیتی اتخاذ گردد‌.

    مدیر کل امنیتی استانداری ادامه داد: چهار راهبرد مورد تاکید فرمایشات مقام معظم رهبری، امنیت انتخابات، مشارکت قوی، رقابت واقعی و سلامت باید به نحو احسن اجرایی گردد‌.

    سادات افزود: باید قدر امنیتی که هم اکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی محقق شده را بدانیم و زمینه را برای ایجاد امنیت پایدارتر و ایجاد فضای مطلوبی برای مردم در جامعه فراهم سازیم.

    مدیر کل امنیتی استانداری با تاکید بر وظیفه تبیین که بر عهده همگان است تصریح کرد: امروز همگان وظیفه تبیین را دارند و باید واقعیت ها برای مردم تبیین شود تا در جامعه امیدآفرینی و انگیزه برای حضور مردم ایجاد شود.

    فرماندار شهرستان شهریار
    تدابیر لازم برای امنیت انتخابات در شهرستان اتخاذ شده است
    علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار در جلسه ستاد امنیت استان که با حضور سیدکمال سادات مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران و جمعی از مسئولین انتظامی و امنیتی استان و شهرستان های استان تهران در محل سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان شهریار برگزار شد، با تاکید بر اهمیت امنیت انتخابات گفت: چهار شاخصه مورد تاکید مقام معظم رهبری مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت انتخابات را از ابتدای شکل گیری ستاد انتخابات شهرستان شهریار سرلوحه عملکرد خود قرار دادیم.
    فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: ایران با وجود واقع شدن در منطقه حساس از جایگاه مطلوبی در بحث امنیت و قدرت برخوردار است.
    رئیس حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار ،ملارد و قدس افزود: ایران در بعد از انقلاب اسلامی پیشتاز جلب مشارکت مردمی در منطقه زبانزد خاص و عام بوده و مطمئنا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امنیت بالایی را برای کشور رقم خواهد زد.
    فرماندار شهرستان شهریار تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری انتخابات توسط عوامل اجرایی و نظارت انجام شده و تمامی موارد و بحث های امنیتی با نگاه همه جانبه دنبال میگردد.

    فرماندار شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: تمامی عوامل و دستندرکاران انتخابات زمینه لازم را جهت برگزاری و حضور حداکثری مردم در روز اخذ رأی فراهم کرده اند که امیدواریم با حضور و مشارکت گسترده مردم برگ زرینی از تاریخ پرافتخار ایران اسلامی در روز ۱۱ اسفند رقم زده شود.

     

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.