حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت ×
دستگیری سارق با ۴۶ فقره سرقت در “شهریار”
  • اسفند ۹, ۱۴۰۲ ساعت: 14:20
  • شناسه : 10441
    0
    فرمانده انتظامي شهرستان شهريار گفت:بررسي این موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،سرهنگ “پیمان فتاحی” در بیان جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    وی افزود: ماموران اداره پنجم پایگاه آگاهی شهرستان شهریار پس از تجزیه و تحلیل سرقت های انجام شده و شیوه و شگرد سرقت ها و بازبینی دوربین های مدار بسته موفق به شناسایی یک سارق محتویات خودرو در شهرک”جعفریه” شهریار شدند.
    سرهنگ فتاحی تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه سارق را در مخفیگاهش در شهرک جعفریه شهریار دستگیر کردند.
    فرمانده انتظامی شهرستان شهریار تصریح کرد: متهم در بازجویی های پلیس و مواجهه با مستندات و ادله موجود لب به اعتراف گشود و از ۴۶ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در شهرک جعفریه و اندیشه رمزگشایی شد.
    این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد و برابر احکام قضائی صادره روانه زندان شد و تلاش برای دستگیری مالخر این پرونده ادامه دارد

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.