حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
تشریح روند انتخابات توسط فرماندار شهرستان شهریار
  • اسفند ۱۲, ۱۴۰۲ ساعت: 10:51
  • شناسه : 10461
    2
    تشریح روند انتخابات توسط فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار ساعت 23:30 شامگاه 11 اسفند 1402
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار گفت: روز بسیار باشکوه و حماسی را پشت سر گذاشتیم که مطمئنا در تاریخ سیاسی ایران ثبت و ضبط خواهد شد.
    وی ادامه داد: مردم با حضور گسترده خود پایه های نظام را مستحکم کردند، مردم شریف شهرستان مثل تمام مردم کشور نیز با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی حاضر شدند.

    فرماندار شهرستان شهریار اذعان داشت : با توجه به بازدیدهای صورت گرفته در معیت ائمه جمعه از شهرهای شهریار، اندیشه ، باغستان ، صباشهر، شاهدشهر ، فردوسیه، وحیدیه که به لطف الهی یک روز حماسی و پر از شگفتی در سراسر شهرستان در حال رقم خوردن بود.

    وی افزود: انقلاب اسلامی بر مردم سالاری دینی استوار شده و فرایند انتخابات به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شده که امکان جابه جایی عمدی حتی یک رأی وجود ندارد.

    فرماندار شهرستان شهریار تصریح کرد: آنچه که برای مسئولین و عوامل برگزار کننده انتخابات مهم بوده برگزاری انتخابات در نهایت صحت سلامت و امنیت بوده است که در همین جا از تمامی عوامل برگزارکننده انتخابات تقدیر و تشکر می‌گردد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.