حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
پیام قدردانی علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهریار  از حضور مردم در انتخابات
  • اسفند ۱۳, ۱۴۰۲ ساعت: 10:28
  • شناسه : 10490
    1
    علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهریار و رئیس حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد، طی پیامی از حضور حماسی و شکوهمند مردم شریف شهرستان شهریار در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی نمود.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،متن پیام بشرح زیر می باشد:
    مردم حماسه ساز و ولایتمدار شهرستان شهریار، با حضور آگاهانه و پر شور در پای صندوق های رأی که از ساعات اولیه رأی گیری تا آخرین لحظات ادامه داشت، تصاویری به یادماندنی در اذهان دوستان و دشمنان این خطه از سرزمین پهناور ایران اسلامی ثبت و ضبط کردند. تصاویری از همدلی ، انسجام ملی، احساس مسئولیت برای دوستان و یاس و ناامیدی و نقش برآب کردن دسیسه و توطئه دشمنانی که تمام تلاش شان را برای عدم حضور مردم به کار گرفتند ولی در نهایت حضور با شکوه و حماسی مردم، قاب ماندگار و پر از غرور این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شد.
    بدرستی انتخابات مظهر اقتدار ملی و صحنه تبلور عینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این حضور گسترده و معنا‌دار مهر تایید چند باره ای بر اعتبار جمهوریت و اسلامیت ایران اسلامی در صحنه روابط بین‌الملل و ارتقاء جایگاه امنیت ملی و تسریع در رشد و شکوفایی و توسعه همه جانبه کشور و تجدید میثاق با آرمان های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه و حکیم حضرت امام خامنه ای مدظله العالی است.

    اینجانب به عنوان خادم مردم مومن و انقلابی در شهرستان شهریار برخود واجب می‌دانم ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از عوامل هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی، اعضای شورای تأمین شهرستان، نیروهای نظامی، انتظامی ،امنیتی و قضایی، از تمامی همکاران فرمانداری ویژه شهرستان شهریار، ادارات تابعه، شهرداری ها و ادارات شهرستان که در برقراری نظم،امنیت آرامش و فراهم سازی تدارکات تلاش های فراوانی نمودند، مشارکت و حضور حماسی مردم بابصیرت، مومن و انقلابی شهرها و روستاهای شهرستان شهریار را در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ارج نهاده و برای همه همشهریان محترم آرزوی صحت و سلامتی و توفیقات روزافزون از درگاه خداوند متعال و سبحان را مسئلت می نمایم.

    علیرضا فاتحی نژاد
    فرماندار شهرستان شهریار و رئیس حوزه انتخابیه شهریار ، قدس و ملارد

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.