حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
کشف ۱۲ کیلوگرم حشیش در”خادم آباد”شهریار
  • اسفند ۱۳, ۱۴۰۲ ساعت: 10:46
  • شناسه : 10499
    0
    سرهنگ"حسين زلفخاني" از کشف 12 کيلوگرم حشيش در"خادم آباد"شهريار خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : پلیس غرب استان تهران
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،سرهنگ”حسین زلفخانی” با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی اقدام اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران مشخص شد قاچاقچی موادمخدر با همدستی فرد دیگری در خادم آباد شهریار در امر خرید و فروش موادمخدر فعالیت دارد که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با رصد تحرکات قاچاقچی و همدستش توسط ماموران انتظامی مشخص شد متهم اخیرا مقادیری موادمخدر از همدستش تحویل گرفته و در منزلش در خادم آباد شهریار نگهداری می کند.
    سرهنگ زلفخانی تصریح کرد: بر همین اساس و پس از شناسائی محل فعالیت متهم، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی قاچاقچی مواد افیونی را در منزلش دستگیر می کنند که در بازرسی از منزلش مقدار ۱۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف می شود.
    این مقام انتظامی بیان داشت: در عملیات دیگری از سوی پلیس، همدست فرد قاچاقچی در در منزلش در شهرک ویره شهریار دستگیر شد و هر ۲ متهم دستگیر شده به همراه موادمخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران منتقل شدند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.