حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
پیام تشکر
  • اسفند ۱۴, ۱۴۰۲ ساعت: 10:56
  • شناسه : 10502
    3
    مردم شریف حوزۀ انتخابیّة شهریار، قدس و ملارد
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،متن پیام :
    مردم شریف حوزۀ انتخابیّه شهریار، قدس و ملارد

    حمد و سپاس خدای سبحان را که به نفحات مهر و کرامت، سایه لطف و امنیّت دین آسمانی و مذهب عَلوی خویش را بر سر ما گسترانید تا به برکت آن، درس عزّت و آزادگی را سرمشق خویش سازیم و با تأسّی از امام راحل انقلاب، هماره در آزمون­های عظیم، سربلند برآئیم و این‌­بار نیز با حضور پرشور خود در دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسۀ جاویدان دیگری بیافرینیم و موجبات خرسندی امام عصر «أرواحِنا لِتُرابِ مَقدَمِهِ الفِداء» و مقام معظّم رهبری «مُدَّ ظِلُّهُ العالی» رافراهم آوریم. این حقیر بحکم «الشُّکرُ یَدومُ النِّعَم» سر تعظیم به درگاه خدای رحمان و رحیم فرود آورده و اراده، همت بلند و همدلی شما را می­ستایم و بخاطر خلق این حماسۀ عظیم- که باطل السّحر تمام تحلیل‌های دشمنان شد- از همۀ شما سپاسگزارم.

    مشارکت گستردۀ مردم تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب و بیعت مجدّد با مقام معظّم رهبری و نشان‌دهندۀ پافشاری مردم برای تحقّق آرمان‌های صدها هزار شهیدِ به معراج رفته و تشکّر و تکریم عملی از این ستارگان هدایت همچون سردار سرافراز و شهید پرافتخار- حاج قاسم سلیمانی- است.

    آری شما با وجود مشکلات عدیدۀ اقتصادی و اداری موجود، با حرکت حماسی خود حجّت را بر مسئولان، تمام کردید و اینک مسئولان باید با قدردانی عملی و مدیریّت جهادی و انقلابی، با توانی مضاعف در حلّ مشکلات مردم- بویژه مشکلات اقتصادی- بکوشند. این‌جانب نیز که برای بار دوم با رأی و حضور غرورآفرین و دشمن‌شکن، رهین منّت عزّتمندانۀ شما هستم؛ خاضعانه از جان و دل از همگان کمال تشکّر و امتنان را دارم و بر همّت بزرگ شما آفرین گفته و از همۀ کسانی که بزرگوارانه این بندۀ حقیر خدا را مدیون لطف و عنایت خود قرار دادند ازجمله: قاطبۀ روحانیّت معظّم، خانواده­های محترم شهدا، جانبازان، معتمدان محلّات و ریش­سفیدان، نخبگان مذهبی، فکری- فرهنگی و صنفی و همۀ اقشار و اصناف و کسبۀ محترم بحکم «الشُّکرمأخوذٌ علی أهل ِالنِّعَم» زبان به سپاس شما مردم سربلند و شریف می­گشایم- هرچند زبان بنده قاصر و بیان حقیر ناتوان از سپاسگزاری از این خلق حماسۀ برشکوه شما است- هم‌چنین خاضعانه زحمات برادران و خواهرانی که اینجانب را در مدّت فعالیت­های انتخاباتی همراهی نمودند: رؤسا و اعضای کارگروه­های مختلف محلی و ستادهای تبلیغاتی را ارج نهاده و برای این بزرگواران سلامتی و سعادتمندی مسئلت دارم.

    همچنین از زحمات مسئولین محترم دخیل در برگزاری انتخابات در شهرستان­های شهریار، قدس و ملارد اعمّ از فرمانداران، بخشداران، اعضای محترم هیئت­های نظارتی، اجرایی و بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیّتی و دیگر دست­اندرکاران اجرایی انتخابات تشکّر می­نمایم.

    بی‌تردید امروز برندۀ انتخابات، مردم شریف حوزۀ انتخابیّه است و قطعاً هیچ بازنده‌ای وجود ندارد و با اتمام دورۀ رقابت انتخاباتی-که یکی از ضروریّاتش، جنبش و تحرّک و ایجاد شور و نشاط جهت مشارکت گسترده‌تر مردم در انتخابات است- دوره‌ای از رفاقت و همکاری همدلانه، جهت رشد و پیشرفت و آبادانی حوزۀ انتخابیّه آغاز شده است، لذا لازم می‌دانم از همۀ کاندیداهای حوزۀ انتخابیّه و طرفداران آن‌ها که موجب افزایش شور و مشارکت گسترده‌تر مردم در این حماسۀ عظیم شدند- بویژه بزرگوارانی که به نفع این‌جانب اعلام انصراف نمودند- کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

    حسین حق‌وردی

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.