حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت ×
کاشت و توزیع بیش از ۱۰۰۰ اصله درخت مثمر درشهر فردوسیه
  • اسفند ۱۶, ۱۴۰۲ ساعت: 10:25
  • شناسه : 10511
    1
    بمناسبت روز درختکاری انجام گرفت: همزمان با ۱۵ اسفند ماه روز درختکاری به همت مدیریت شهری فردوسیه بیش از ۱۰۰۰ اصله درخت مثمر در سطح شهر فردوسیه توزیع و غرس شد
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : شهرداری فردوسیه
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،شهردار فردوسیه با اعلام این خبر گفت : با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب کاشت درخت یک فریضه الهی و دینی است لذا در این راستا و در جهت انجام وظایف شهرداری امروز نسبت به توزیع بیش از ١٠٠٠ درخت مثمر سه ساله لیبل دار که مورد تایید جهاد کشاورزی قرار گرفت بین شهروندان در مقابل مساجد سطح شهر نمود.

    مصطفی عموزاده در ادامه افزود: همچنین امروز نیز با حضور شهروندان و دانش آموزان در معابر و بوستانهایی که در سال جاری توسط شهرداری احداث شده نیز اقدام به کاشت و غرس این درختان نمودیم تا انشاالله در حوزه افزایش فضای سبز اقدامی همگانی و جهادی را به اجرا گذاشته باشیم.
    وی افزود : امیدواریم شهروندان نیز با کاشت درختان توزیع شده شهرداری را در جهت اهداف تعریف برای بهبود وضعیت محیط زیست و رفع آلودگی هوا یاری نمایند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.