حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
حضور مردم در انتخابات خط بطلانی بر توطئه دشمن/ شهر آماده ماه مهمانی خدا شود
  • اسفند ۱۷, ۱۴۰۲ ساعت: 10:23
  • شناسه : 10523
    1
    علیرضا فاتحی نژاد، فرماندار شهرستان شهریار حضور و مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه را خط بطلانی بر تمامی دسیسه ها و توطئه های دشمن عنوان کرد و بر فضاسازی شهرستان جهت ورود به ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهریار گفت: دشمن در فضای حقیقی و مجازی سعی در القای این تفکر بود که مردم از نظام جمهوری اسلامی ناامید شده و فاصله گرفته اند ولی مردم با بصیرت و باآگاهی در پای صندوق های رأی حاضر شدند.

    وی ادامه داد: حضور معنادار مردم در انتخابات تلنگری برای مسئولین باید باشد تا با ارائه خدمات بهتر و بیشتر و خالصانه نسبت به رفع مشکلات مردم بدون فوت وقت اقدام نمایند.

    فرماندار شهرستان شهریار افزود: در عمل به چهار راهبرد مقام معظم رهبری نهایت تلاش و کوشش خود را به کار بستیم در حوزه امنیت علی رغم تهدیدات، نیروهای امنیتی با هوشیاری امنیت کامل را برقرار ساخت.

    وی ادامه داد: اکثر عوامل اجرایی از مردم بودند و خود مردم ناظر بر روند انتخابات بودند و مطمئنا به دلیل ساختار خاص انتخابات، در سلامت کامل و با مشارکت حداکثری مردم برگزار گردید.

    فرماندار شهرستان شهریار تصریح کرد: رشد چشمگیر حضور نامزدها در انتخابات این موضوع را ثابت کرد که نخبگان جامعه راه اصلاح کشور را در صحنه بودن و حضور در میدان می دانند.

    فاتحی نژاد با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان بیان کرد: از هم اکنون باید برای فضاسازی شهرستان جهت ورود به ماه مبارک رمضان اقدام شود و برنامه های مذهبی و فرهنگی در دستور کار متولیان فرهنگی قرار گیرد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.