حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024 ساعت ×
اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در جمعیت هلال احمر شهریار
  • اسفند ۲۰, ۱۴۰۲ ساعت: 11:54
  • شناسه : 10568
    2
    دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در جمعیت هلال احمر شهریار برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،حسین عربی رئیس جمعیت هلال احمر شهریار از پایان یافتن اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در جمعیت هلال احمر شهریار خبر داد.

    وی با بیان اینکه ۴٨ مدرسه در شهرستان شهریار در اجرای این طرح حضور داشتند، تصریح کرد: در این طرح بیش از ١۵٠٠ دانش آموز دختر و پسر از آموزش های مربیان دادرس جمعیت هلال احمر شهریار بهره مند شدند.

    وی خاطر نشان کرد : افزایش ایمنی و کاهش خطر پذیری مدرسه یکی از اهداف این طرح است که دانش آموزان در طول سال تحصیلی خود آموزش می بینند و پس از آن طرح کابینی میدانی عملیاتی دادرسان در پایگاه های امداد و نجات و شعب جمعیت هلال احمر برگزار می شود.

    رئیس جمعیت هلال احمر شهریار طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده در دوزهای سخت) را طرحی مفید و به روز شده دانست و از نکات قابل توجه طرح را تغییر شعار هلال احمر از “هر خانواده یک امدادگر” به “هر خانواده چند امدادگر” برشمرد.

    عربی گفت: دانش آموزان در این طرح با هشت آیتم امدادی از جمله مخاطرات طبیعی، ایمنی، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی ریوی، آسیب های بافت نرم، آسیب های اسکلتی و مفصلی، اطفای حریق، حمل و انتقال مصدوم و اسکان اضطراری آشنا شدند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.