حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
دستگیری شرور تحت تعقیب
  • فروردین ۹, ۱۴۰۳ ساعت: 11:31
  • شناسه : 10648
    2
    سردار کرميگفت: متهم که در اواخر بهمن ماه سال قبل در جريان عمليات دستگيري پليس متواري شده بود، شب گذشته در عمليات ويژه اي از سوي ماموران پليس امنيت عمومي در نسيم شهر دستگير شد .
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : پلیس غرب استان تهران
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،سردار”مهدی کرمی”بیان داشت: با توجه به وصول گزارش مردمی و همچنین طرح شکوائیه های مردمی بر علیه شرارت و مزاحمت فردی در نسیم شهر بهارستان ، بلافاصله موضوع شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار تیم های عملیاتی پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
    جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی مشخص شد وی با در دست داشتن سلاح سرد برای اهالی منطقه مزاحمت ایجاد کرده و باعث سلب آسایش از آنان شده و به صورت نامتعارف و نامناسب در پشت بام منازل اهالی مطقه تردد داشته و به صورت مکرر برای آنها مزاحمت ایجاد می کرده است که دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.
    سردار کرمی تصریح کرد: متهم که در اواخر بهمن ماه سال قبل در جریان عملیات دستگیری پلیس متواری شده بود، شب گذشته در عملیات ویژه ای از سوی ماموران پلیس امنیت عمومی در نسیم شهر دستگیر شد که با توجه به شکایت۲۰ نفر از ساکنان منطقه، شرور دستگیر شده با تشکیل پروند، جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
    این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: اخلال در نظم و امنیت عمومی و برهم زدن آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس با کسانی که بخواهند آرامش جامعه را بهم بزنند با قاطعیت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.