حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت ×
پیام  فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار در محکومیت حمله هوایی رژیم سفاک صهیونیستی
  • فروردین ۱۵, ۱۴۰۳ ساعت: 12:24
  • شناسه : 10668
    2
    پیام فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار در محکومیت حمله هوایی رژیم سفاک صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت تعدادی از سرداران سپاه جان بر کف و مستشاران دلاور مرد
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،متن پیام به شرح ذیل است:

    بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمن ٱلرَّحِیمِ
    الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ (سوره مبارکه توبه، آیه ۲۰) آنها که ایمان آوردند و هجرت نمودند و در راه خدا جهاد کردند و آنها که پناه دادند و یاری نمودند، آنان مؤمنان حقیقی‌اند؛ برای آنها، آمرزش (و رحمت خدا) و روزی شایسته‌ای است.

    حمله متجاوزانه رژیم غاصب صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و شهادت تعدادی از مجاهدان و سرداران رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز شهادت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام مصادف با ۲۱ ام ماه مبارک رمضان ، بار دیگر خشم و انزجار مسلمین و آزادگان جهان از درنده خویی این رژیم را به نمایش گذاشت.

    هر چند با این شهادت ها درخت تنومند انقلاب اسلامی پر بارتر می شود و به فرموده شهید القدس حاج قاسم سلیمانی: قصاص این خونها برچیده شدن رژیم کودک کش صهیونیستی است.

    بدون تردید اقدامات تروریستی این رژیم نامشروع علیه عناصر جبهه مقاومت در نقاط مختلف، سند محکمی دال بر شکست آنان در عرصه میدانی و به لرزه درآمدن پایه های جور و استبداد و مقابله با گروه‌های مقاومت در منطقه است.

    اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام ددمنشانه، این ضایعه دردناک را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری مدظله العالی و به تمامی مردم شریف ایران و مقاومت جهان اسلام تسلیت عرض می نمایم.

    دشمن بداند این حمله وحشیانه باذن الله بی پاسخ نخواهد ماند و ان شالله در روز قدس، جهان اسلام و ملت بزرگ ایران، یک صدا با حضور پر از خشم ، انزجار خود را از رژیم سفاک اسرائیل غاصب با مشت های گره کرده نشان خواهد داد.

    علیرضا فاتحی نژاد
    فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.