حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت ×
تقدیر و تشکر فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار از حضور مردم در روز قدس
  • فروردین ۱۸, ۱۴۰۳ ساعت: 11:49
  • شناسه : 10695
    2
    فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار با انتشار پیامی از حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار با انتشار پیامی از حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

    متن کامل به این شرح است :

    بسم‌الله الرحمن الرحیم

    « وَ قُل جاءَ الحقُّ وَ زَهَقَ الباطلُ انَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقًا »

    درود خدا بر شما مردم روزه دار، ولایت مدار، شهید پرور و با بصیرت و همیشه در صحنه شهرستان شهریار که به فضل الهی با وحدت و همدلی، پر قدرت تر و با صلابت تر از سالهای قبل با حضور حماسی خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در محکومیت جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی و مطالبه انتقام خون پاک شهیدان و سرداران سرافراز کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و شهدای مظلوم غزه با فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا لرزه بر اندام استکبار جهانی انداختید و فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رساندید و ثابت کردید به فرموده مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای «رژیم خبیث صهیونیستی را از این جنایت پشیمان خواهید کرد.»

    بی تردید این حضور عظیم و حماسی در لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) صورت گرفت، موجب مباهات است.

    ️مسئولان باید بر خود ببالند که خدمتگزار مردمی فهیم و شهید پروری چون شما هستند که همواره در هر شرایطی، پای دفاع از انقلاب و حفظ شعائر انقلابی و اسلامی با همه وجود ایستاده اید و ادامه دهنده راه شهیدان و به ویژه شهیدان راه قدس هستید. ️

    اینجانب از عموم مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان شهریار به ویژه خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، روحانیون، دانشگاهیان، فرهنگیان، اصحاب رسانه، کسبه، اصناف، بازاریان، نیروهای نظامی و انتظامی و تمام افرادی که با حضور حماسی، وحدت آفرین و هوشیارانه خود در راهپیمایی روز قدس، انزجار و نفرت خود را از رژیم غاصب اسرائیل اعلام و دفاع از مظلومیت و مقاومت نسل شجاع فلسطینی را در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به نمایش گذاشتید، تشکر و قدردانی می نمایم.

    مطمئنا این حضور چشمگیر و شرکت در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس، برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان شهریار در دفاع از مردم مظلوم فلسطین ثبت و ضبط نمود.

    از خداوند منان اقتدار و عزت و پایندگی روزافزون اسلام و مسلمین و نابودی رژیم اشغالگر قدس را مسئلت می نمایم.

    علیرضا فاتحی نژاد

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.