حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024 ساعت ×
شناسایی محل نگهداری میلیارد ۲۰ ریال بنزین قاچاق در شهریار
  • فروردین ۲۰, ۱۴۰۳ ساعت: 11:27
  • شناسه : 10736
    3
    سوخت قاچاق در جاده "نصير آباد به دهشاد بالاي" شهرستان شهريار، بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس امنيت اقتصادي غرب استان تهران قرار گرفت.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : پلیس غرب استان تهران
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار، سردار”مهدی کرمی”با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح کنترل عرضه کنندگان و مصرف کنندگان فرآورده های نفتی، با به دست آمدن اخباری مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در جاده “نصیر آباد به دهشاد بالای” شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفت.
    وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی، ماموران انتظامی در بازرسی از محل، تعداد ۵ عدد مخزن در ابعاد مختلف و یک عدد دیگ خنک کننده و مقدار ۲۸ هزارو ۳۰۰ لیتر بنزین قاچاق به ارزش ۲۰میلیارد ریال کشف شد.
    جانشین انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه یک نفر در در این خصوص دستگیر شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی ها اعتراف کرد که سوخت قاچاق را در مخزن هایی با حجم های مختلف و به صورت غیرمجاز نگهداری و در فرصت مناسب با تریلی جهت فروش به افغانستان منتقل می شد.
    سردار کرمی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و سوخت قاچاق تحویل انبار نفت شهر ری شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی یکی از اولویت های مهم پلیس غرب استان تهران بوده و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله با سامانه ۱۱۰ تماس و به پلیس اطلاع دهند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.