حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024 ساعت ×
فروشگاه های زنجیره ایی درسطح شهرستان شهریار آمادگی ارائه خدمات سومین مرحله طرح فجرانه را دارد
  • فروردین ۲۱, ۱۴۰۳ ساعت: 10:37
  • شناسه : 10757
    3
    فرماندار شهرستان شهریار: تعداد ۱۳۷۵ فروشگاه زنجیره ای و خرد در سطح شهرستان شهریار آمادگی ارائه خدمات سومین مرحله طرح فجرانه را دارد
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،تعداد ۱۳۷۵ فروشگاه زنجیره ای و خرد در سطح شهرستان شهریار آمادگی ارائه خدمات سومین مرحله طرح فجرانه را دارد

    فرماندار شهرستان شهریار از اتصال تعداد ۱۳۷۵ فروشگاه های زنجیره ای و خرد در شهرهای هفتگانه شهرستان شهریار و روستاههای تابعه به طرح کالابرگ جهت تامین اقلام مورد نیاز شهروندان خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان شهریار، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار در این خصوص گفت: سومین مرحله واریز یارانه طرح فجرانه از امروز ۲۰ فروردین ماه در شهرستان شهریار نیز همزمان با سراسر کشور آغاز گردید.

    فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد :در این طرح که از دهه مبارک فجر ۱۴۰۲در سه مرحله آغاز شده یک سبد ۱۱ قلمی کالا شامل گوشت، مرغ، گوشت منجد گوساله، حبوبات، قند و شکر، برنج، ماکارونی، روغن، تخم مرغ، ماست کم چرب، شیر کم چرب بطری و پنیر می باشد که برای تامین حداقل کالری پروتئین، ریز مغذی و ویتامین های لازم برای هر فرد با قیمت های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است و مابه التفاوت آن قیمت ها با قیمت سال ۱۴۰۲ از محل یارانه جدید دولت تامین خواهد شد.

    وی افزود: قیمت خرید سبد مشتمل بر ۱۱ قلم فوق ، ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان بوده است که خانوار دهک های اول تا هفتم درآمدی در صورت خرید بسته می بایست قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان پرداخت نمایند و مابه التفاوت آن تا قیمت سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان از محل اعتبار جدید دولت تامین می گردد .

    فرماندار شهرستان شهریار تصریح کرد: اعتبار جدید ( ۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی فعلی بوده و خانوار یارانه بگیر به صورت مجزا یارانه نقدی خود را به صورت ماهیانه دریافت خواهند نمود، مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می گردد.

    شایان ذکر است جهت تسهیل دسترسی همشهریان به اطلاعات طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه، نرم‌افزار شما و کد دستوری موبایلی #۱۴۶۳*۵۰۰* در نظر گرفته است که باید با استفاده از تلفن همراه سرپرستان خانوار مورد استفاده قرار گیرد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.