حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024 ساعت ×
نماز جمعه این هفته شهرستان شهریار با حضور سردار”عزیزی”
  • فروردین ۲۵, ۱۴۰۳ ساعت: 11:34
  • شناسه : 10762
    1
    نماز جمعه اين هفته شهرستان شهريار با حضور سردار"عزيزي"، امام جمعه موقت شهرستان شهريار حجت الاسلام والمسلمين"فيروزي"، عموم مردم ولايتمدار شهرستان شهريار در مصلي اين شهر برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : پلیس غرب استان تهران
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،امام جمعه موقت شهرستان شهریار در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان شهریار بیان داشت: پیامبر عظیم الشان اسلام، اصالت و پایه دین مبین اسلام را بر مبنای مکارم اخلاق گذاشت و به جرات می توان گفت دین اسلام، نوعی انقلاب فرهنگی است که در آن اقتصاد، سیاست و غیره در مسیر فرهنگ و مکارم اخلاق بکارگیری می شوند در صورتی که در مکاتب سیاسی امروزی، اقتصاد و سیاست بر مکارم اخلاقی و دین ترجیح داده می شوند و این نوعی خطای راهبردی است.
    حجت الاسلام والمسلمین فیروزی با اشاره به اینکه دشمن و استکبار جهانی برای تحت الشعاع قراردادن فرهنگ دینی و ارزشی ایران اسلامی نهایت سعی و تلاش خودش را کرده و برنامه ریزی می کند، تصریح کرد: امروز بایستی مسئولان و متولیان ایران اسلامی، تحت هدایت و راهبری مقام معظم”مدظله العالی” حرکت کنند چرا که ایشان در سخنان و فرمایشات خود، مکرر تحت عناوین تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی بر توجه جدی بر مسائل فرهنگی در کشور تاکید کردند.
    امام جمعه موقت شهرستان شهریار اظهارداشت: با توجه به اینکه رهبری معظم ایران اسلامی، کشف حجاب را حرام شرعی و حرام سیاسی اعلام کردند دیگر جای هیچگونه شکی در این زمینه وجود نخواهد داشت و همه مسئولان کشوری بایستی در تراز بیانات رهبری و در مسیر پاسداشت آرمان الهی این نظام مقدس گام بردارند و بدانند حجاب یک اصل شرعی و قانونی مبتنی بر ارزش های اسلامی در این کشور است.
    حجت الاسلام والمسلمین فیروزی با اشاره به اینکه قرآن کریم، دستورالعمل زندگی سعادت محور برای بشر است، افزود: در سوره نور آیه ۳۱ و سوره احزاب آیات ۵۳ و ۵۹ به وضوح بر پوشش و حفظ حریم بانوان اشاره صریح شده و ما در ایران اسلامی برای احیای فرهنگ قرآنی و اسلامی بیش از ۳۰۰ هزار شهید تقدیم کردیم و امروز جایز نیست فضای عمومی کشورمان شاهد بروز برخی ناهنجاریهای فرهنگی و اجتماعی باشد.
    امام جمعه موقت شهرستان شهریار بیان داشت: شهدای ایران اسلامی در وصیت نامه های خود بعد از توجه دادن به پشتیبانی از ولایت فقیه در مرحله بعد به حفظ حجاب بانوان در جامعه تاکید داشتند و امروز که انقلاب اسلامی ما در جهان، تبدیل به یک الگوی جهانی برای کل بشریت شده است زیبنده ایران اسلامی نیست که ما نسبت به ناهنجاری های اجتماعی پیرامونی خودمان در عرصه عفاف و حجاب بی تفاوت باشیم.
    حجت الاسلام والمسلمین فیروزی با اشاره به اینکه ما امروز گلایه خودمان را از برخی مسئولان کم توجه ابراز می کنیم، تصریح کرد: امروز فرماندهی انتظامی از تعداد روزهای سال جاری بیشتر شهید تقدیم این کشور کرده و با یدک کشیدن عنوان مجاهد فی سبیل الله از سوی مقام معظم رهبری، بر پایبندی بر ارزش های اسلامی و دینی عهد بسته و هیچ کوتاهی در این زمینه نخواهد داشت.
    امام جمعه موقت شهرستان شهریار با اشاره به آغاز طرح عفاف و حجاب از ۲۵ فرودین ماه سال جاری در کل کشور و به ویژه شهرستان های غرب استان تهران، خاطرنشان کرد: این طرح با هدف احیای ارزش های اسلامی و مقابله با ناهنجاریهای اجتماعی با برنامه ریزی مدون و حمایت از سوی دستگاه قضائی برنامه ریزی شده و از روز شنبه ۲۵ فروردین به مرحله اجراء گذاشته خواهد شد.
    حجت الاسلام والمسلمین فیروزی در پایان اعلام کرد: دشمن خارجی با توجه به اینکه در جنگ های نظامی و اقتصادی و اعمال هرگونه تحریم اقتصادی شکست خورده، تمام توانش را در حوزه جنگ فرهنگی و شناختی برنامه ریزی کرده که ان شاء الله با حمایت های مردمی و توجه جدی همه مسئولان امر و تلاش مضاعف پلیس انقلابی، تمام نقشه های آنها، نقش برآب خواهد شد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.